close

Girl when you hold me
女孩当你抓住我的时候
How you control me
你如何控制我
You bend and you fold me
你屈服,你抱着我
Any way you please
你喜欢的任何方式

It must be easy for you
这对你来说很容易
To love the things that you do
你做的事情都是为了爱
But just a pastime for you
但是对你来说只是一种娱乐
I could never be 我从来不会
And I never know, girl
我也从来不知道,女孩
If I should stay or go
如果我应该留下还是走
Cos the games that you play
因为你玩的游戏
Are driving me away...
让我离开

Don't love me for fun, girl
不要为了娱乐才爱我,女孩
Let me be the one, girl
让我变成唯一,女孩
Love me for a reason
爱我的理由
Let the reason be love
让这理由变成爱
Don't love me for fun, girl
不要为了娱乐才爱我,女孩
Let me be the one, girl
让我变成唯一,女孩
Love me for a reason
爱我的理由
Let the reason be love
让这理由变成爱

Kisses and caresses
亲吻和爱抚
Are only minor tests, babe
只是次要的测试,宝贝
Of love turned to stresses
当爱转向压力
Between a woman and a man
在一个男人和一个女人之间
So if love everlasting
如果爱是永恒的
Isn't what you're asking
不是你要的马
I'll have to pass, girl
我将会通过,女孩
I'm proud to take a stand
我骄傲,我占了位置

I can't continue guessing
我不能继续猜测
Because it's only messing
因为它只会一团糟
With my pride, and my mind
混合我的骄傲和我的想法
So write down this time to time
所以写下它在这个时候

Don't love me for fun, girl
不要为了娱乐爱我,女孩
Let me be the one, girl
让我成为唯一,女孩
Love me for a reason
爱我的理由
Let the reason be love
让这个理由变成爱
Don't love me for fun, girl
不要为了娱乐爱我,女孩
Let me be the one, girl
让我成为唯一,女孩
Love me for a reason
爱我的理由
Let the reason be love
让这个理由变成爱


I'm just a little old-fashioned
我只是有点保守
It takes more than a physical attraction
它捕捉的不只是身体的吸引
My initial reaction is
我最初的反应是
Honey give me a love
甜心,给我爱
Not a fascimile of
不是传真

Don't love me for fun, girl
不要为了娱乐爱我,女孩
Let me be the one, girl
让我成为唯一,女孩
Love me for a reason
爱我的理由
Let the reason be love
让这个理由变成爱
Don't love me for fun, girl
不要为了娱乐爱我,女孩
Let me be the one, girl
让我成为唯一,女孩
Love me for a reason
爱我的理由
Let the reason be love
让这个理由变成爱

arrow
arrow
    全站熱搜

    Waltzzz 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()